2011-07-07 ? 23:22:37

All boys are bastards, some of them atleast..

Vilken seg men mysig dag. Och det känns som att jag ska börja umgås med flickor igen och skita i alla pojkar för idag verkar så gott som alla vara helt tomma i huvudet. Nästan iallafall.
Förstår inte vad man finner för roligt i att ständigt vara elak, okänslig och irriterande?

Imorgon ska jag träffa underbara lilla Fanny så vi får prata av oss lite med varandra och bara vara vi två helt ensamma. Jösses, jag längtar nästan efter att få komma bort litegrann ifrån dessa småhålor och komma ut i den lite större livsstilen.
Men nu ska jag fortsätta gosa med min lilla misse, som förövrigt kräver sjukligt mycket uppmärksamhet! Att vara lillmatte åt en 13 veckor gammal kattunge är inte alltid en dans på rosor kan jag ju klargöra för er alla! Haha.
Pussen!

En till bild ifrån idag.. Får en gnutta "beach" feeling när jag tittar på den. Gud så skönt med sol och en mjukglass. Gäälet glassigt, hiehie.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!