2011-07-21 ? 20:59:08

aaah fml

Har universums värsta bloggtorka och magen gör så ont att jag tar ut alla mina aggressioner på folket i min omgivning = min familj.
Vilket jag tycker är lite synd för det hjälper ju inte mig ett dugg.
Förstår inte varför just kvinnor måste ha mens? Man kunde ju iallafall ha sluppit den groteska värken som kommer likt pricken över i..

Och vad har jag gjort idag? Jo, det är en hel massa det!
Vaknat, ätit, duschat, setat här. Kolla det blev ju en hel lista till och med.
Fått riktigt mycket gjort idag, tjo-ho.
Ironin osar kring dessa meningar och det hoppas jag ni också förstod. Har haft så brutalt tråkigt idag. Det trodde jag verkligen inte att jag kunde ha. Det roliga är väl att jag inte orkar göra något heller. Är alldeles för trött och allmänt hängig.

Jävlar vilket roande inlägg detta blev. Känner hur den positiva energin flödar. FML.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!