2011-07-21 ? 01:34:11

- Hey, you! - Yes, you who looks like Miss Piggy over there.

Vilken fyndig rubrik. Borde ge mig själv pris för den. Så fyndig var den.
Ja, den där mysipys känslan varande inte länge, fick spritt i benen och fick lov att gå runt lite för att skaka av de mesta.

Nu sitter jag här och luktar på fingrarna i en desperat tanke av att det en gång setat en ciggarett mellan pekfingret och långfingret.. smells good IMO.
Ja, jag ska sluta. Sluta gnälla på mig.


Förstår egentligen inte varför jag skriver att jag röker. För sånt är ju rätt töntigt.
Tror nog för det mesta att jag är cool. Ja, så måste det ju vara.
Fast egentligen så gör jag det mest för att reta er alla ni bittra människor som läser min blogg och tror att ni kan ändra på mig genom en kommentar i min blogg, som skrivs av ingen annan än moi.
Trevligt va?

För här kan jag ju faktiskt kläcka ur mig precis vad jag vill och det finns ju faktiskt inte det minsta lilla smack ni kan göra åt saken. Hoppas det kliar i fingrarna på er nu surpuppor, för det är precis det jag vill. JÄVLAS FOR THE WIN.

Mig going så evil. Ohooo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!