2011-01-07 ? 15:27:52

Vilken satans jävla idiot du är, Alexandra

Känner mig så misslyckad, haha..
Imorse är ett väldigt bra exempel:
Skulle åka till ludvika med Robin när klockan var halv tolv ungefär, ställde klockan på nio så jag skulle hinna duscha och allt sånt. Jag vaknar av alarmet.. Och somnar om! När jag vaknade nästa gång var klockan halv tre. Gillar mitt liv. Så går det när man somnar halv 5 på morgonen.

Idag ska jag iallafall till Bjursås hem till en vän på party och ha det trevligt med folk. Blir säkerligen nyktert men jag tänker ha roligt iallafall! Ska käka frulle nu hade jag tänkt. Eller ja, det blir väl typ middag. Heido!

Bjuder på en gammal bild från 2008. Fina tider det där..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!