2011-01-30 ? 20:15:38

Varför uppdaterar jag inte så ofta? Svaret står nedanför..

Sörjer för att mitt internet är helt åt helvete.. Ibland fungerar det, och oftast inte.
Får väl hoppas att det inte dör inom 10 minuter igen nu.
Den usla uppdateringen är på grund av vårat skitinternet, för att göra en lång historia kort!
Pappa har ringt och klagat nu sen i torsdags men ingenting har hänt. Usch jag vill stämma dom, men jag har inte befogenheten till det.. :-) Idiotäckel.
Suger min uppdatering dom kommande dagarna så vet ni varför nu. Men glöm inte bort mig/bloggen för det snälla ni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!