2011-01-09 ? 00:15:54

I want you back.


Frågan är nu. Var du ett misstag? Såklart du var..

Det sorgliga är dock att du redan är som bortklippt från mitt liv. Du är luft nu.
Men ibland tänker jag på dig, faktiskt.. Undrar hur du mår. Om du saknar mig som jag ibland kan sakna dig när det är som jobbigast. Undrar om du tänker på hur jag mår.

Jag vill att du ska bli den personen som jag lärde känna för något år sedan. Kanske mer. Vill att du ska vara den lilla pojken igen, som var så blyg och busig. Så snäll och omtänksam. Det är den lilla pojken jag vill ha tillbaka. Honom jag tyckte om så fruktansvärt mycket att jag grät när jag inte fick vara med honom. Honom jag saknade även fast han bara var någon meter ifrån mig.

Men man kan inte få allt. Fast ibland önskar man att det gick.

Kommentarer
Anonym

ditt ex här med???????

2011-01-09 @ 22:44:19
C

error..? :o

2011-01-12 @ 19:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!