2011-01-14 ? 08:26:49

Tog ledigt.

Hejsan alla!
Vaknade precis och vill gå och lägga mig igen. Tack.
Tog ledigt från skolan idag, och hela min skola borde ha börjat för en sisådär.. tio minuter sen.
Känns rätt kul att man själv sitter hemma och lever livet. Nej, nu överdrev jag.
Halv tio ska jag in till lasarettet och förhoppningsvis får jag ny medicin där. Säger bara faaan om dom inte vill ge den till mig. Då jävlar alltså... Haha. Väntat i snart ett år på den där förbannade medicinen, om inte mer. Så nu fasiken ska jag ha den. Punkt slut!

Kändes även rätt behövligt att ta ledigt idag också. Var ingen bra dag igår så idag vill jag bara slippa skolan föralltid. Vill inte gå tillbaka dit på riktigt länge men man måste väl, antar jag.
Ska käka frulle nu iallafall. Puss hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!