2011-01-23 ? 00:48:58

THE GREEN HORNET.







































Såg denna på bio idag med en hel hög med folk.

Tror vi var runt tio pers iallafall. Sjukt bra film, rekommenderar den verkligen! Längesen jag skrattade så mycket åt en film (bortsett ifrån Kung Fu Panda, ingen slår pandan!!).
Hade det riktigt trevligt även om man bara kollade på film. Svårt att förklara helt enkelt :-) Fast igår garvade jag nog faktiskt för ett helt liv med Filip. Så jävla bäng kille!

Nu ska jag prata färdigt med lite människor sen ska jag sova som en sten för imorgon bär det av mot Jokke som jag inte träffat på år och dagar. Godnatt, sov gott!

 

Kommentarer
Anonym

jag heter sven

2011-01-23 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!