2011-01-18 ? 19:14:24

SÅRRI GAIS?

Ingen som helst uppdatering för mitt internet har varit helt vrickat, sen har jag sovit sen 4tiden och vaknade nu víd 7. Jag vet en tjej som inte kommer kunna sova inatt.. Vet ni det också? NÄ GÖR NI?! Döh.

Har inget nytt att bjuda på idag vad jag vet. Är trött som bara helvete? Intressant och veta. Oh, I know.
Ska ut och duscha snart sen tänker jag äta kvällsmat & efter det blir det hopp i säng med min ikkeexisterande pojkvän sen fakkar vi sönder hela natten. TREVLIGT. Var ju iallafall en önskan.. Ehe. 


Jag just nu.
Kommentarer
Anonym

är de du på bilderna fläsko?

2011-01-23 @ 19:21:43
Phillipvanessa

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-08-29 @ 07:49:55
URL: http://phillipvanessa.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!