2011-01-31 ? 19:56:22

riva väggar hitan och ditan

Gissa om jag är trött då!?
Ända sen jag kom hem idag vid fyra tiden har jag jobbat och slitit med mitt och syrrans rum (ja, vi delar - slut på det roliga heheheh) Vi ska typ riva en halv vägg, riva bort alla tapeter, tapetsera om, måla om, bygga nytt och en himla massa annat.
Så nu har vi och göra en lång tid framöver. Imorgon och på onsdag blir det att plugga satan eftersom vi har prov på torsdag och fredag. Tänk att jag måste göra prov på min födelsedag. Jätteroligt. Verkligen! :-)
Har egentligen inget mer viktigt att säga/informera om. Så jag drar mig tillbaka. Fint dä hörs häj.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!