2011-01-22 ? 12:24:51

No comments. Please.

Om du tror att du kan dölja sanningen ifrån mig så vet du redan att du har misslyckats.
Jag ser allt, jag vet allt. Och om inte, så får jag reda på det tillslut. Försök inte dölja något för mig, jag kommer ändå klämma det ur dig om jag så ska behöva strypa dig för att du ska snacka.
Tänker du avsiktligt såra mig, gör det snabbt för jag klarar inte av detta en längre tid.

Om du såg allt från min synvinkel.
Det är som att någon boxar dig så hårt i magen tills du spyr. Du vill gråta och skrika men inga ord kommer fram, inga tårar rinner längs med kinden... För att du förtjänat det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!