2011-01-05 ? 19:00:00

Ni frågar, jag svarar!

BAJSBARNET- HIHHHHH:
Ska du tatuera dig? Oooh va NEEJS!
Vad och vart ska du tatuera? :-)
I luuuvvvvvvv din blogg btw,
mvh bajsbarnet ditt största FAAAAN!! :D:D:D:D


Haha, snyggt namn för det första..
Jo, jag ska tatuera mig. Dock har det inte blivit av på grund av olika saker. Men efter min födelsedag i Februari så blir det av, det kan jag lova dig!! Jag ska tatuera mig på handleden diagonalt. Men vad jag ska tatuera förblir en hemlighet.
Några av mina vänner vet redan men det var innan jag kom på att jag skulle behålla det som en hemlighet tills det är klart! Haha, kul att du gillar min blogg. Gillar dig med ;-) Kram.

Kommentarer
BAJSBARNET- IGEN, HEEEHHHHH

Spännande hörru! Jag gillart ;-)

2011-01-05 @ 23:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!