2011-01-16 ? 23:13:29

Ni frågar, jag svarar! (again)

Anonym om Ni frågar, jag svarar!:
"så du gillar att läsa böcker ? :) Det står så på din presentation.
Hur mycket läser du och vad för ngt ?
Trodde inte du var den typen som läste faktiskt :P"

Svar: Haha, ja jag gillar att läsa. Har alltid gjort!
Varje dag ungefär, när jag får tid till det! Jag gillar att läsa böcker om kärlek eller sorg, tonårsböcker och mycket annat. Även de böcker men känner igen sig i, som att boken handlar om en själv. Sånt tycker jag också mycket om!
Men finns det några böcker som är de absolut bästa jag nånsin läst, det är alla Twilight-böckerna. Helt otroliga. Jag skulle kunna läsa dom om och om igen. Vilket jag faktiskt gjorde med ettan när jag var färdig med den sista.. Haha. Nej det skulle inte jag heller tro om mig själv ifall jag var någon annan. Men så är det. Böcker äger! Haha. :-D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!