2011-01-04 ? 20:50:42

Mikaela Granados & Elin lind

Blev en dag med dessa töser och jag hade väldigt roligt även om vi inte var så pigga någon av oss!
De första timmarna hängde vi mest på Elins rum och latade oss, väntade in tiden eller någonting. Sen runt fyra knatade vi ner till stan (tackvare lilla mig som är fattig och utan busskort) och mötte upp August, Linus, Fällepälle med flera! Vi härjade väl mest runt och flamsade omkring som helt vanliga ungdomar nu för tiden..
Åkte hem runt sjutiden och åt sallad/pizza med den resterande delen av familjen. Och nu är jag astrött och vill bara sova. Måste duscha också.. Fan så jobbigt livet är.

Upptäckt att jag är dötråkig, egentligen. Jag har noll humor och garvar åt mina egna skämt. Kan en människa bli tråkigare eller? Haha fyfan. Bli aldrig kompis med mig. Jag lär väl vara så tråkig att ni begår självmord.
Hahaha, hejdå!!!

Bjuder på en fin bild när jag sitter på toa och trycker..
Fast det sista var ett skämt. Asroligt va? Eh. He. Jag är så sjukt rolig. Eh.. He.
Älskar min stig helmer på högra sidan av huvudet. Den ger lite liv i bilden.
Kommentarer
elin lind

haha. då är jag oxå tråkig. haha. för jag skrattade oxå åt dedär. haha. haha. HA HA. eller?

2011-01-05 @ 01:37:27
URL: http://elinmlinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!