2011-01-25 ? 22:00:18

JISSES.

DÅLIG BLOGGNING! Säg något jag inte visste redan.
Internet har varit "trasigt" nu i två dagar så har inte haft någon möjlighet att uppdatera här, alls.
Har inte så mycket och bjuda på nu efter dom här två dagarna..
Träffat bra människor, skrattat, gråtit, varit arg och mycket annat! Ni vet allt sånt där som tillhör vardagen för mig.
Skolan var rätt seg idag även om vi bara hade fyra lektioner och sovmorgon på det. Mums! Mådde lite halvdåligt under dagen men det släppte lite senare och nu mår jag toppen, helt ärligt.
JUST NU ÄR LIVET BRA.
Ska äta kvällmat sen gå och mysa ner mig under mitt täcka i min lilla säng! Vi hörs nog imorgon troligen.
Puss hejdå. Godnatt. :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!