2011-01-06 ? 00:58:07

Jag hatar min blogg

Tror jag setat här i en timma och bara fixat i bloggen. Är helt svettig.
Haha, det är fasen jobbigt att ha en blogg ibland.. Men visst blev det bra då?
Fan om ni inte håller med mig. Då.. ja, då dödar jag er? Nej då..
Gud, visst kan jag vara ond då och då men.. jag är en kärring - stor i orden men liten på jorden så att säga.


På tal om ingenting så rensade mamma sin GAMLA garderob sen hon var ung, då hitta hon denna "kavaj/skjorta" och fråga ifall jag ville ha den. KLART JAG VILLE. Den var ju skitsnygg!! Det dumma var dock att den var lite stor i omkrets så jag fick fixa lite. Är den inte snygg?!
Har min vita baströja på mig under så det ser lite mer "fräscht" ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!