2011-01-01 ? 22:15:17

I varje stad, är man nångång glad. Glömmer bort, allting och är glad. Men ej i nottingham.

Olyckan drabbar alla någon gång, förr eller senare. Men varför just idag? Och varför just mig? Nu blir det lite deppigt här i bloggen men alltid verkar gå fel för mig just nu. Och det tar så illa på mig. Jag borde inte vara ledsen, jag borde inte gråta. Men nu gör jag det ändå.. Mest för att det är så ironiskt allting.
Vart jag än vänder mig så stirrar olyckan mig rätt upp i ansiktet. Det är som att få en käftsmäll gång på gång i en evighet. Och även om man inte orkar längre så fortsätter det.
Slår, slår och slår..
Kommentarer
elin lind

inte på bilderna iaf ;)<33

2011-01-01 @ 22:40:52
URL: http://elinmlinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!