2011-01-09 ? 21:27:32

I don't give a shit about that?

Medans alla andra sitter och gruvar sig om vad man ska ha för "outfit" imorgon när skolan börjar - funderar jag på mjukisbyxor och linne. Glamouröst like hell.

Orkar inte bry mig om hur man ser ut första dagen när man gått i Bjursåsskolan i nästan TRE hela år. Känns lite överdrivet om jag får säga min åsikt. Hade varit en annan sak om det hade varit en helt ny skola där man inte kände en kotte. Då hade man ju kanske gått upp lite tidigare på morgonen och gjort sig till lite extra. Men det var ju bara om.


Inte fasen verkade jag bry mig vad jag satte på mig som liten iallafall..
Kom igen, orange?! Den fulaste färgen i världshistorien.
Tur att man var söt iallafall. Mihi. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!