2011-01-03 ? 22:10:53

"Hemmadejt"

HEJSAN!
Ja, vad kan man säga? Robin kom förbi och lämnade filmen. Sen drack vi lite te, pratade lite.. satte igång Avatar och kollade klart på den. Sen åt vi middag hemma hos mig. Låter som en riktig hemmadejt men så är ju dock inte fallet. :) Bara två människor som umgås, som vänner. Inget mer.

Sen kom Robert intrampandes utan förvarning och umgicks lite han med! Båda två åkte iväg precis. Den ena för att sova och den andra för att inhandla lite ciggaretter åt sig själv. Blev en riktigt mysig och bra dag trots allt. Mycket mer än vad jag förväntade mig!

Imorgon blir det att träffa Mikaela som jag inte träffat på år och dagar, fan vad man saknar henne nu :(
Har ingen facelook eller dagens outfit att bjuda på idag, dels för att min kamera är död och dels för att jag ser ut som skit. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!