2011-01-26 ? 16:49:58

Hej. Du är ful. Hejdå.

Är inte på mitt bästa humör at the moment för att det alltid ska finnas någon liten ful sate som ska förstöra min dag mer än vanligt. Kom precis hem från skolan, har lagt upp en outfit för imorgon till skolan och näst på tur står naglarna som ska målas om och fixas till.. Måste sysselsätta mig med något annat nu när humöret är som en styv stålvajer.

Skolan gick fruktansvärt segt idag också, vilket inte gjorde något bättre. Vi hade en såkallad "jämnställdighetsdag" på skolan så vi har mest kollat på film, diskuterat och suttit still.
Det absolut värsta jag vet för att jag när jag kollar på film - somnar jag. När jag diskuterar - suger jag på att uttrycka det jag tycker/känner så det bara blir flams. Och när jag sitter still - får seriöst panik. Blir så jävla lätt R.A.S.T.L.Ö.S.
Så dagen har verkligen sniglat sig fram nästan bara för att jävlas med mig. Puh blä.
Nu ska jag äta något för magen kurrar, sen tar jag tag i naglarna. Pussen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!