2011-01-10 ? 22:44:06

Hei po er ala, sana her.

Vissa av er läsare är fasen rätt oförskämda. Vissa saker frågar man bara inte folk hur som helst. Är rätt respektlöst osv. Ibland räcker det med att tänka frågan och skita i att ställa den helt enkelt.

Kom precis hem från Sågmyra där jag firat Terese som fyllde tjugo hela år idag! Innan det tog jag och Rasmus en snabbvisit in till stan för att han skulle kirra en väst. Inte så mycket mer som hänt idag faktiskt.
Första skoldagen var rätt trög men chill att man slutade vid ett iallafall. Var rätt trött när jag och Rasmus gick hem till honom efteråt. Inte nog med att man var trött - det blåste så fruktansvärt mycket ute så jag nästan blåste iväg där ett tag.
Sen blev det så mycket motvind att jag inte kunde andas.
Ännu ett litet fel jag har. Blåser det mycket emot mitt ansikte = kvävs.

Här kommer dagens facelook!


Töjde öven högra örat till en åtta igår. Asgött!
Dock har dom halkat ur lite på bilderna så det ser lite knepigt ut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!