2011-01-08 ? 21:41:16

FULLT UPP

Hej hej, hemskt mycket hej!
Har tyvärr inte haft någon direkt tid till att blogga idag för jag har haft fullt upp hela långa dagen. Åkte till Rasmus vid två tiden och kom hem vid sju, satte mig och åt sen var det bara att börja städa rummet för syrran skulle flytta "ut" och ner till ett annat rum med sin pojkvän. Tog en liten paus just nu för jag är helt slut! Imorgon ska jag gå upp klockan nio helt udan anledning.. Nej men, jag ska göra ett försök till att vända på dynget. Och så jag orkar kliva upp på måndag morgon när skolan börjar. Längtar inte precis dit om man säger så.
Har ingen dagens outfit eller facelook osv för jag har inte hunnit med det heller idag. Haha! Nu ska jag bara uppdatera mig lite här sen ska jag dra igång städningen igen. Hejdå, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!