2011-01-06 ? 13:53:10

Fo helvede, dä ä torsdag ida

Sov inte direkt som en prinsessa inatt.. Mer som en slav med outhärdlig mensvärk.
Men jag är iallafall uppe nu! Tackvare min mami som typ stod och vråla att jag och min syster sov bort hela dagen bla bla bla.. tjat tjat tjat, gnat gnat gnat. :-(
Ska iallafall träffa Robin idag om gudarna vill som jag vill idag. Är inte direkt pepp på att supa skallen av mig och däcka i en snödriva så jag hoppas på att vi bara tar det lugnt och sansat.. Haha. Kanske dags att börja göra sig i ordning då om man nu ska iväg! Vi hörs nog senare. Pössen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!