2011-01-03 ? 14:48:45

Det var en gång ett EPIC och ett FAIL..

Haha!! Jag skämdes så mycket för inlägget jag gjorde igår att jag tog bort det. Någon som kan påminna mig vad jag tänkte på när jag gjorde det igen? För jag minns fan inte.
Visst, nog tyckte jag det var lite småfånigt när jag väl la upp det men idag.. Haha, vad meeesigt.


Nog om det iallafall.
Ni undrar säkerligen varför jag fortfarande sitter hemma när jag skulle till Borlänge på Aqua Nova och bada idag?
Ja, glöm bort det. Jag ändrade mig imorse när jag vakna upp och höll på att dö av mensvärk. Och då visste jag på sekunden att jag inte tänkte bada idag. Anledningen till detta är att jag tvärvägrar använda tampong. Fråga inte varför, jag vet inte heller! Ett utav mina små fel jag har..

Så jag vet inte riktigt vad som händer idag. Min vän Robin - killen som hälsa på igår - skulle komma förbi med en film han lånade av pappa igår, så mycket vet jag. Dock vette sjutton vilken tid han tänkte komma.


Mycket charmig bild.. Not.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!