2011-01-20 ? 21:57:26

Dagens "lilalook"





Ovanligt att jag klär mig i lila.. Haha, eller inte.
Fast under jackan, mössan och tröjan var jag svart och vit.
Kände mig inte på topphumör idag så då blir kläderna inte heller på topp.. Nånting att komma ihåg.
Jag brukar klä mig efter mitt humör. Har jag en dålig dag blir kläderna basfärgade och tråkiga. Har jag en bra dag blir det färgklickar överallt och ingenstans. 

Och vad har jag gjort idag?
Inte gjort så mycket faktiskt. Tanken var den att jag skulle plugga som jag lovat mig själv att göra hela veckan men istället somnade jag tvärt i syrrans säng och vaknade vid åtta. Tror inte det kommer bli mycket sömn inatt. Inte för att det har varit ovanligt det heller den här veckan..
Nej, helt ärligt har denna vecka varit riktigt kass, jag har mått skit och jag hoppas verkligen, verkligen nästa blir bättre än denna.
Oftast är det inte så roligt att gå på en liten skola där allting kommer fram i slutändan.. Och man blir sårad.

Kommentarer
Anonym

LILA ÄR ABSOLUT DIN FÄRG ASSÅ :D

2011-01-20 @ 23:00:52
Martin

Älskar din klädstil! :P

2011-01-21 @ 15:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!