2011-01-09 ? 14:27:33

14:27


Är sjukt trött och har inte ätit frukost än så nu är jag hungrig också. Toppen det!
Skulle ju somsagt upp klockan nio idag. In my ass.. Vaknade halv två av att farsgubben skrek/frågade om jag skulle sova hela dagen eller om jag hade tänkt gå upp.
Och det hade jag säkerligen gjort också om han inte hade stört mig i min dröm.. Drömde att jag var Harry Potter ju. Haha, inte varje dag man får leka trollkarl heller.. Så blev besviken. Var precis påväg att göra rent mina stora runda glasögon så hör jag hur nån skriker åt mig. Inte direkt det trevligaste sättet att bli väckt på.

Söndag idag också. Vill inte göra nånting men ändå vill jag det. Känns som att jag måste spendera min sista dag i frihet mycket väl.. Jaja, det visar sig väl. Nu ska jag äta frulle. Heido! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!