2011-02-15 ? 16:18:00

Vilken trött dag. Vilken trött skola. Vilken trött chey.

Idag har jag en sån här dag då man verkligen är less på allting.
Längtar till sommarlovet, sista gången jag sätter min fot på sliskiga Bjursåsskolan. Inte för att jag har något imot människorna som går där (gör ett undantag från vissa små vider), det är mer skolan jag är trött på. Att den måste vara så gammal och sunkig. Varenda sal är lixom förstörd från golv till tak. Det är inte direkt så att man får en mysig känsla i kroppen när man sitter där och fryser ihjäl vissa gånger för att värme knappt existerar i vissa av salarna..
Dagen har inte heller varit direkt toppen. Sket i gymnastiken och matten, mest för att jag inte orkade eller ville.
Har en riktig tröttdag idag känner jag. Fyfanken. Hit me sommar, sol, brundbränd hy och härliga människor, då kanske jag blir på bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!