2011-02-11 ? 12:30:00

Let it snow, let it snow, let it snow..?


Blev ingen skola för lilla mig idag, faktiskt inte för någon av alla fem ungar här hemma föressten. Vi avbeställde den dagliga taxin och somnade om halv sju på morgonen för att..
det ligger TRE DECIMETER snö ute på gården och hela vägen fram till Grycksbo.
Så pappa vägrade låta någon av oss åka till skolan.
Halv tio ringde han om plogning och han som plogar åt oss numera skulle komma på
"direkten" - nu är klockan tio över tolv och jag ser ingen plogbil..
Men man får väl härda ut helt enkelt.
Ska ju iväg på massa roligt nu i eftermiddag så jag vill gääärna komma iväg innan kvällen tar sin plats.



Såhär ser det ut hos mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!