2011-02-14 ? 18:55:30

OPEN SUN & GOOD LOOKS

Nej uuuusch. Nu är jag riktigt supertrött kan jag lova!
Kom hem för en kort stund sedan efter en lång och tråkig biltur hem från stan.
Har solat idag också och fick rejält med färg den här gången, tåppän dä! Men nu vill jag bara lägga mig och sova.
Och duscha! Man blir ju rätt så lökig när man solar i de solarierna jag går till, faktiskt så blir man jättelökig. Haha, låter ju så fresh..
Man jag blir i varje fall supermjuk i hyn när jag solar, för när man ligger där så sprutar det små strålar med solkräm på ansiktet och övriga kroppen så man blir hur len som helst. Mums.


Rätt så exakt bild hur solariumet ser ut som jag solar i.. Tror till och med det är samma rum. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!