2011-02-22 ? 20:00:50

Tog mig en sovisstund.. några timmar.

Nu är jag äntligen vaken igen efter att ha somnat om i sängen minst fem gånger innan jag kom upp. Råkade slumra till vid halv fyra kanske klockan var och tänkte innan jag slöt ögonen "äääsch då jag kommer ändå vakna om någon timma, då går jag upp" Haha, men så blev det ju inte.. ;-)

Förövrigt har skolan varit skitkass idag, men ändå rätt chill. Har varit på uselt humör hela dagen på grund av ett litet tjafs som inträffade lite innan lunch, men det är väl "löst" nu tror jag. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det..
Sen förfrös jag munnen och handen när jag åt glass. Ute.

Nu ska jag ta mig en specialmacka alá moi (paprika, gurka, fetaost och oregano) sen gå ut och duscha, och efter det plugga matte eftersom jag har nationella imorgon!

Random ful bild på mina små bebisar ♥
Funderar på om det ska bli tillökning i min lilla familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!