2011-02-20 ? 22:45:00

Tiden flyger fram

Inte kunde man tro att klockan redan var halv elva! Det är nog dags att krypa till kojs tror jag. Har ju ändå en skola att gå till och ett matteprov att göra om efter fredagens fail.. Är så grymt besviken på mig själv! Fyfasen alltså.

Fått två-tre IG:n under hela högstadiet hitills och alla är i matte.
Är verkligen mitt sämsta ämne.. avskyr ämnet och jag avskyr även att jag velat gå i en särgrupp sen sjunde klass man inte fått på grund av att jag är "för bra". Det är väl jag själv som vet bäst om jag är "för bra" eller inte..

Men nu ska jag i varje fall göra ett muntligt prov imorgon med matteläraren så får vi se hur det går sen. Får lov att jobba om ungefär hela det kapitlet jag failade på också så nu kommer jag ligga efter och åh, så drygt allting blev.
Fast nog snackat om det. Nu tänkte jag krypa ner i min härliga säng och få mig lite skönhetssömn! Godnatt alla, sov så gott.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!