2011-02-09 ? 19:55:34

Shoppat med systra mi!

Egentligen är det inte så svårt att lista ut vad jag har gjort idag. Eller?
Blev faktiskt lite grejjer idag!

Push-Up BH från H&M /129:-
Trosor från H&M /59:90:-
Torrschampoo från Klippoteket /65:50:-
Godis och sånt från ICA /Random pris

Anledningen till att jag köpte godis var väl för att jag har nationella prov i svenska imorgon. I tre timmar.
Jag kommer tvärdö. Nej då, men drygt kommer det bli i varje fall! Längtar inte precis. Men är ändå nyfiken på vad fasen jag ska skriva om. Vi ska alltså skriva en uppsats om någonting, men vi vet fanken inte vad. Så man kan ju inte förbereda sig särskilt bra innan heller.. vilket ger mig en rätt jobbig ångest som jag inte kan skaka av mig.
Usch, måste göra något annat för nu blev jag nervig i hela kroppen. Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!