2011-02-02 ? 19:08:13

Riva tapeter, riva väggar, måla om. Herregud!

Hej fo helvede!
Gud, jag står inte ut med att ha internet lite då och då. Jag vill uppdatera, jag vill blogga!
Har faktiskt gjort en hel del både igår och idag. Vart i Leksand idag och valt ut tapeter i typ två timmar. Var lite slut i benen av att stå upp hela tiden och armarna av att lyfta alla dessa pärmar med tapetförslag som vägde bly.

Ska somsagt renovera mitt rum här har har ni en liten uppdatering om hur det går!

Alla tepter är borta från väggarna, vi har målat om en byrå + spegel idag och imorgon ska vi riva ner tre av sju garderober. Tapeter är så gott som valda. Golvet ska vi kolla på nån gång nästa vecka tror jag, sen ska vi måla väggen där de resterande garderoberna sitter. Sen ska vi även kolla på nytt tak nångång nästa vecka.

Är verkligen ledsen för att jag inte bjuder på så mycket bilder osv längre, men hoppas ni har förståelse för det.
Chilla bara litegrann, det kommer!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!