2011-02-13 ? 20:38:57

Fredag till söndag, en dag för dag.

FREDAG: Var med Arre hela dagen och solade solarium med honom sen sov jag även hos honom. Hade det mysigt och jättebra, dock hände det lite smådåliga grejjer senare mot natten.. Går gärna inte in på detaljer.

LÖRDAG: Vaknade upp hos Arre och stannade hos honom till fyra ungefär, åkte ner på stan och gick till Elin.. fick reda på en väldigt sorglig sak om min far så det skapade oro över hela familjen.. men han mår bra nu, dock har han ont. Sen drog jag, Mikaela och Elin till Sundborn med massa människor och partaya lite. Åkte buss i nästan TVÅ TIMMAR till stan för att frysa häcken av oss. Det gick alltså inte som planerat. Sen blev jag på dåligt humör och där avslutades väl kvällen med att jag sov hos Elin.

SÖNDAG:
Setat vid en datorn och ätit med Elin, det har jag gjort idag. Haha!! Jätterandom men rolig söndag.



Två söta bilder på mig och min farga flickvän Elin Lind!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!