2011-02-16 ? 20:53:33

Nu under några veckor..

Tänkte jag göra så som många andra har gjort (dock har jag ändrat om lite i själva listan, tagit bort lite grejjer jag inte vill skriva om här. Det lilla som ni inte vet om mig, haha).
Men iallafall så kommer jag skriva om dessa saker, se nedan, nångång varje dag eller ett par gånger i veckan. Jag kommer inte ta det i ordning, utan jag väljer något inom de här kategorierna, se nedan. Beror helt på hur jag känner mig.
Jag kommer nog börja antingen ikväll eller imorgon!

– Presentera mig själv
– Min första kärlek
– Mina föräldrar
– Vad är kärlek för mig
– Om det här vore min sista dag
– Vänner
– Favoritsaker
– Min tro eller livsfilosofi
– Bloggfavoriter
– Mina syskon
– En vanlig dag hemma hos mig
– Dåliga vanor
– Första kyssen
– Barndomsminne
– Detta ångrar jag
– Mina förebilder
– Mina dåliga sidor
– Det här upprör mig
– Mitt hem
– Det här får mig att gråta
– Det här är jag bra på
– Mina rädslor
Kommentarer
Anonym

jag lånade den här listan, hoppas det är okej :)

Men jag länkade din blogg, så alla vet att det inte är min, utan din.

Kram

2011-03-02 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!