2011-02-20 ? 20:46:21

I'm back!

Hahaha, hej alla bloggreaders!
Har suttit här och kokat över gång på gång när man klickat på Skapalänken här på bloggen. Och då uppladdningen av sidan STANNADE när det var någon millimeter kvar av själva uppladdningen. Detta resulterade till en MYCKET ilsken tjej i sina värsta dagar då hon kände sig ytterst tom och maktlös utan sin blogg hon kunde skriva av sig på.
MEN NU, NU FASEN FUNKAR GREJJERNA SOM DET SKA. LOVELY!!


Har även skapat en ny kategori i bloggen, som jag döpte till "THE LIST".
Ni vet säkerligen om dessa inlägg då jag pratar om min första kärlek, då jag presenterar mig själv och så vidare som jag började med väldigt nyligen - det är alltså i denna kategori som alla dom inläggen hamnar i, och som ni mer än gärna kan läsa senare om ni vill veta mer om mig och vem jag är!


En väldigt glad tjej påväg till skolan häromdan.. Det var nog första och sista gången det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!