2011-02-28 ? 18:32:12

Hiss och diss


* SOMMAREN.
- Underbar årstid, sommar, svett och brundbränd hy. Vi längtar efter dig du ljuvliga sommar som bringar värme till vårat land!!!

* VITA TÄNDER.

- Det låter roligt, men jag är galen i människor med friska och vita tänder. Hiss på den!

* MYSIGA KVÄLLAR MED NÅGON MAN TYCKER OM.
- Att bara vila huvudet på den finaste personen man vet. Känner det där mysiga pirret i hela magen och man bara vet att den här personen vill man dela många minnen och dagar med.

* SKOLAVSLUTNINGEN I 9:AN.
- Lite udda, men hur härligt är det inte när man får ge bort blommor till dom man bryr sig om, får gråta och krama om alla man håller kärt och sedan inse att det är sista dagen man får vara tillsammans som det gång man varit tillsammans med i tre långa år? Den dagen längtar jag till! Då inser man ju faktiskt hur mycket kärlek man har att ge till sina klasskamrater.



* VINTERN.
- Behöver jag ens säga mer?

* KALLA FÖTTER.
- Detta är ju också relaterat till vintern men kalla skor respektive fötter är nog det värsta jag vet!

* LÖGNER.
- Ska man säga något ska det komma från hjärtat, även om det kan göra ont. För att ljuga gör inget till det bättre. Och vet man att någon blir sårad av att höra en helt oviktig sak som att han/hennes tröja är ful - Då säger man ingenting alls och håller det för sig själv!


* SKOLTORKA.
- Veckorna då man inte orkar nånting och bara vill sluta skolan föralltid. Nej, att vara skoltrött hamnar längst ner på min lista! Fyfanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!