2011-02-24 ? 12:41:57

GE MIG SPORTLOV NURÅ

Sitter just nu i skolan och ruttnar sönder i datasalen. Har inget vettigt att göra förutom att blogga just nu, och läsa i min bok jag precis påbörjat. Da vinci Koden. Än så länge är den grym tycker jag iallafall! Men det är långt kvar tills det bra börjar i handlingen.
Funderar på om jag orkar åka och sola i eftermiddag men jag tvekar, håller på att somna här i stolen redan nu så att ligga i ett solarium i tjugo minuter i stekvärme vet jag inte om jag klarar av..
Nej, det blir sängen dirrmode när jag kommer hem känner jag nu. Är så himla trött och less på skolan så det ska bli riktigt härligt med sportlov nu!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!