2011-02-10 ? 23:22:39

För att jag älskar dig. Det är bara så.


Jag önskar mig en speciell frihet.
Jag vill inte känna mig tvungen till att göra saker jag egentligen inte vill bara för att få känna din närhet.
Det är svårt att hålla humöret uppe när jag inte vet om du bara leker med mig eller om du kanske, på någon plan i ditt liv - bryr dig om mig överhuvudtaget.
Jag vill inte tro det, jag vägrar inse den självklara faktan som stirrar mig rakt upp i ansiktet varje dag - Den kärlek du ger mig är inte sann.
Frågan är, varför fortsätter jag såhär. När jag vet så väl hur allting ligger till. Varför är jag så otroligt korkad och låter mig luras?
Det är så enkelt och simpelt.
För att jag älskar dig. Det är bara så.

Kommentarer
Martin

Otroligt fin bild :D

2011-02-13 @ 00:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!