2011-02-13 ? 22:03:30

En andra chans kan rädda liv.

Jag vet inte om man kan kalla Honom för Gud, en allvetare, en beskyddare -
men någon ville ha kvar min pappa i livet igår.

Någonting gjorde så att han klarade sig med endast en operation och smärtstillande.
Jag tror verkligen på att det var någon som verkligen inte ville att han skulle gå samma väg som många andra gör alldeles för tidigt. Något fick honom att stanna.
Kanske var det hans egen viljestyrka som höll honom kvar, men jag tvekar inte för en sekund på att han fick hjälp på vägen tillbaka. Och det tackar jag denna Någon för. Utan en far i mitt liv, utan honom som skapade mig hade jag aldrig suttit här och tackat honom för allting han någonsin gjort för mig och kommer göra.
Jag älskar dig, pappa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!