2011-02-24 ? 23:22:22

Väldigt random men läsvärt.

Man får kämpa sig genom allting tillsammans med det liv man lever i denna tid då allting kan anses som förjävligt och obetydligt för de flesta som är ungefär lika gamla som mig. Mellan 15-18 år man hittar sig själv och den man ska vara resten av sitt liv.
Därför ska man ta vara på just dom här åren för dom är väldigt avgörande för vem du blir och vem du kommer vara. Sanna ord mina vänner. Så var inte någon du inte är, som man säger. Det var nog allt jag hade och säga innan jag går och lägger mig.
Bonne nuit mes amis.
Kommentarer
Selma

Vackert.<3

2011-02-24 @ 23:34:12
URL: http://pinkcrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!