2011-02-24 ? 20:31:34

#8 - MINA DÅLIGA VANOR.

Såna har vi alla tror jag, på ett eller annat vis.
Det kan vara alltifrån att man kan kolla bitchigt på folk till att pilla öronvax sen kolla på det. Jag har också ett par stycken, som detta:

* Jag har en tendens att fastna med blicken, och kan sen sitta så i flera minuter tills någon viftar med handen framför näsan på mig så jag vaknar ur min lilla "dvala".

* Jag måste alltid se bra ut. Faktiskt. Blir jag tex. "blank" i ansiktet en dag i skolan så jag ser/känner av de måste jag genast ta bort det sen går det bara utför.

* Jag känner alltid en press på mig själv, att om jag inte klarar en viss grej är jag skitdålig så om det tex. går dåligt på ett prov för mig i skolan och jag haft en press på mig inför det kan jag bli så besviken på mig själv att jag tillslut blir förbannad och kan vara det i dagar sen om jag inte får göra om provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!