2011-02-22 ? 16:03:13

#6 - MIN FÖRSTA KYSS.

Om jag inte minns helt fel så var min första och RIKTIGA kyss (ingen sån här småbarns kyss som man gjorde i trean) på sommaren då jag skulle börja sjuan.

Jag var tillsammans med en kille som hette Marcus Nilsson, han skulle börja nian efter sommaren och vi skulle gå i samma skola då, och våran första kyss var nog tredje gången vi träffades om jag inte minns helt fel. Det var såhär mysigt och varmt i luften, vi var med våra gemensamma kompisar vid min gamla skola.. tror vi låg uppe på ett träbord också då faktiskt. Båda var brunbrända och småblöta i håret för jag tror vi precis hade badat då om jag inte minns fel..
Självklart blev det många fler sen men det är ju en annan historia det. Hihi.


Har har ni oss sen gamla dar. ;-)
Och vi har fortfarande kontakt som goda vänner. En jättemysig och snäll kille!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!