2011-02-21 ? 18:44:59

#5 - MIN FAMILJ.

Jo, eftersom jag har en rätt stor familj - Vi är då hela sju stycken, och ingen har plastsyskon/mamma/pappa. Här kommer lite småfakta om varje familjemedlem:

Lars-Åke Skoglund - Pappa.
En knepig filur om ni frågar mig. Han är 44 bast och har just nu en gipsad arm och en ryggskada. Vi har ingen riktig kontakt faktiskt, vi kramas aldrig, säger aldrig saker som jag älskar dig och så. Ett rätt strängt förhållande till varandra.. Menmen. Självklart är han glad och så också, min lilla pappi. Men ändå ställer han alltid upp för mig, finns alltid om man behöver honom.


Anette Margareta Köhler - Mamma.
Min kära mamma, fina goa mammsen!! Alltid finns hon för lilla mig och jag älskar henne över allt på denna lilla jord. Hon är lika gammal som pappsen, alltså 44 bast. Hon har varit tillsammans med pappi i lite över 20 år nu tror jag, ändå är dom bara sambos.. rätt häftigt egentligen. Ja, vad mer finns att säga? Haha.


Caroline Anette Skoglund - Storasyster.
Hon är 18 bast (fyller 19 i april) och bor just nu hemma med sin pojkvän Kenneth i våran omgjorda tvättstuga helt ärligt, dom fick inte plats någon annanstans när dom plötsligt fick för sig att flytta hem igen.
Hon går Media på Lugnetgymnasiet sista året nu och.. ja, hon är min syrra.. ;-)


Josefine Lise Skoglund - Tvillingsyster.
Den här tjejen föddes jag alltså med samtidigt, den 3 februari 1995. Dock är hon 22 MINUTER YNGRE ÄN MIG, jävligt viktigt! Vi är väl inte så värst lika tycker JAG då - medans andra knappt kan se skillnad på oss. Förstår inte hur detta kan vara möjligt! Hon har väl ett hett humör precis som mig, är lättretad och tvekar aldrig för att säga vad hon tycker. Hårdingen..


Robin Gunnar Skoglund - Lillebror.
Ah.. dryga lillebrorsan då. 12 bast! Det är nog en oskriven lag om att småbrorsor ska vara irriterande och jobbiga under hela sin livsperiod. Han ska alltid knuffas och skrika, jobbiga lille skit.. Haha.


Malou Emma Skoglund - Lillasyster.
Här är minstingen i kaninkullen! Haha nejdå, men liten är hon iallafall. 10 bast! En sportig flicka i sina bästa år skulle jag nog kalla henne för. Hon är väldigt aktiv i allting hon gör och är en supersöt lillasyrra. Även om hon haft både "kiss och bajs är kul" perioden och "jag ska aldrig sluta skrika eller gråta" - perioden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!