2011-02-28 ? 23:58:09

#11 - VAD KÄRLEK ÄR FÖR MIG.

Det är något som alla människor är värda att få utav någon eller något.
Ingen människa, djur, växt eller något annat levande som olevande går oälskat här i världen.
Allting har någon eller något som älskar den saken eller personen är just den dom är.

Kärleken kan vara vacker, ful, älskad, hatad, upp, ner och vice versa.
Alla har vi olika tankar om just kärleken. Och för mig är den alltid olika. Och det finns många olika vis jag ser kärleken på. Jag kan visa min familj en viss sorts kärlek, men den är inte densamma som den kärleken jag ger till mina vänner, eller min pojkvän om jag nu skulle haft någon.

Jag kan se kärleken som något ont ibland, om jag är sårad eller ledsen så kan jag ofta tycka att kärleken suger.
Har jag bråkat med min pappa kan jag tycka kärleken är något ont som bara vill mig illa. Jag kan känna att min far inte ger mig den kärleken jag behöver för att må bra. Då ser jag kärleken som något gott för jag vet att jag mår bra av att känna kärlek ibland.

Så det är alltid olika för mig. Men i grund och botten är kärleken något bra, det vet jag.
Det är bara så att har man blivit skadad av kärleken för många gånger kan man börja tvivla på den positiva styrka den utsöndrar och vända det till något negativt.
Akta er för det. Älska livet och älska kärleken för det den är och för det den ger!

Försök alltid lappa ihop ditt brustna hjärta så du kan ge det till någon annan sen.
Kommentarer
Moneyman

Går rykten om att du och Rasmus åkerblom har haft ihop det, stämmer det?

2011-03-01 @ 00:16:47
Eleonora

Hejsan! jag tänkte berätta så att du inte börjar undra.

att dina texter om olika saker som du publicerar ( som denna )

Jag tyckte dom var en bra sak att blogga om.

Så jag började med lite egna, ( inte samma saker som du då ) så att du nu inte tror att jag kapar dej elr ngt.

Hoppas det var okej!



- dethär är inget du behöver publicera,kram eleonora ! :)

2011-03-06 @ 15:28:55
URL: http://essalisbury.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!