2011-02-28 ? 13:52:23

#10 - DET HÄR ÄR JAG BRA PÅ.

Något jag inte direkt visar upp så ofta eller skryter om direkt på grund av att självförtroendet inte riktig håller ibland är att jag faktiskt kan rita väldigt bra om jag bara vill. Lägger jag ner tillräckligt med tid och ork så kan jag faktiskt skapa rätt bra bilder om jag så vill det!

Min passion i ritvärlden är svartvitt. Man kan göra så mycket med endast två färger!
Som egentligen inte gills som färger om man ska var petig som jag är i detta fall.

Här har ni två exempel på saker jag gjorde år 2010 på bildtimmarna i skolan:


Här har ni en jag blev klar med strax innan jul..
Ämnet var att rita en frontalbild. Man ritar alltså något framifrån.

Den här är lite äldre. I mitten på åttan tror jag att jag ritade denna.
Här skulle jag göra ett självporträtt.
Dock blev den inte som jag hade tänkt mig för jag hade inte utvecklat mina kunskaper så mycket än.
Kommentarer
s

Du var ju jätte duktig !

Vad har du för betyg i bild ? :)

2011-02-28 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!