2011-12-18 ? 22:12:47

Den regelbundna söndagsuppdateringen som vanligt.

Jag vet. Jag vet. Nu borde få tillåtelse att stämpla mig som universums sämsta uppdaterare. Så, nu har jag erkänt. Är ni nöjda nu? Good. End of discussion.

Jag har inte mått särskilt bra under dem här två veckorna som varit så därav den kassa bloggningen. Men jag försöker så gott jag kan, tro mig. Men under den här helgen så har jag nog gjort allt som krävs för att inte tänka på att sätta mig här vid datorn. Vet inte varför men så fort jag såg dumburken på håll så fick jag is i hela magen och ville mest spy. Hela mitt liv kändes bara upp och ned vänt och alltmänt drygt, så ja. Kort och gott så har det varit mycket på senaste tiden!
Men allting har inte varit helt åt helvete. Jag har hunnit med att inhandla lite julklappar, umgåtts med gamla vänner, skrattat en hel del även om det varit svårt att verkligen känna den där glada känslan så har jag verkligen försökt att se det mesta från den ljusa sidan. Vet nog inte vad jag hade tagit mig till om jag inte hade varit så förbannat bestämd på att saker och ting kommer att sluta bra på ett eller annat sätt.
Och som vanligt så handlar uppdateringen om att visa er att jag fortfarande lever. Ovanligt dessa dagar. Hehe. Men vi hörs när vi hörs.
Tack alla som troget stannat kvar även fast jag inte uppdaterar så ofta, men nu vet nu i varje fall varför. Värmekramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!