2011-12-11 ? 20:01:51

Vi gör ett försök igen nu.

Eftersom jag bloggat så pass dåligt nu dem här veckorna som gått så tänkte jag göra ett ynkligt försök till att ge er eran söndagsuppdatering som brukar vara rätt standard här.
Under den här helgen så har jag umgåtts med min toppenbraiga vän Elin och gjort en hel massa saker som gjort den här helgen till en utav dem bästa på mycket länge!

På fredagen var vi på en liten hemmafest med gamla vänner, samt lite nya och vissa man egentligen inte hade någon lust alls att vara med från början men som man senare faktiskt hade riktigt roligt med! Det var lite galet, lite alkohol och en hel jävla massa skratt på det. Un-der-bart.

"Det här har nog varit den bästa lördagen på länge" sa vi tidigt på lördagskvällen då vi redan hade hunnit med att åka till Rostberg och åkt lite skoter, käkat pizza med hennes halvbror och pappa och inhandlat onyttigheter, samt kollat på en riktig plojfilm och bara haft det bra och kvällen var då inte slut på länga vägar så ännu lite roligare hade vi kan man lugnt säga. Vi blev även superhjältar och räddade min syster ifrån människor som inte ens är värda att nämna här i bloggen. Sedan var det rock on all night long! Vi kom i varje fall hem runt fyra snåret och somnade så gott som direkt.

Och nu imorse var det rätt tungt att kravla sig upp, trött i hela kroppen och träningsvärk i ljumskarna av någon rolig anledning. Hujeda mig! Åkte i varje fall hem med mor runt halv två tiden sedan sov jag väl några timmar och nu är jag så gott som nyvaken såhär på kvällskvisten och tänker "fan, den här helgen vart då fasiken inte bortslösad"



Bilder lånade från Elin. Tack för en underbar helg bästa dig! ♥♥♥
Kommentarer
elin

tack själv min bästa sannis!!

BRAAPETI BRAPETI BRAAAAAP! <3<3<3

2011-12-11 @ 23:28:41
URL: http://elinlind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!