2011-12-01 ? 14:04:23

Ni frågar, jag svarar - Min sidecut.

Angående din sidecut, rakade du den själv eller gick du till någon som gjorde det?
Hejhej! Jag gick till en frisör i sågmyra som rakade den. Men just nu så äger jag ingen rakapparat så jag klipper bara av den när det behövs och försöker tunna ur den, men förhoppningsvis så får jag tag i någon med de rätta kunskaperna (som gör det gratis för att jag är snål och inte vill pröjsa 400 spänn för att raka av lite hår på sidan av huvudet) och rakar den igen för den börjar bli väääldigt lång nu. Kram!

Åhåhåh, brun och snygg. Haha. En gång i tiden var man ju något i alla fall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!