2011-12-12 ? 17:13:27

Killen gick före bloggen? Yeah, right.

Hello! Sitter just nu hemma hos min gos och har rent allmänt tråkigt.
Vad som ledde mig hit var att vi började skojbråka och han hotade med att sätta sig och spela det där förbannade djävla Counter Strike, men jag trodde inte att han faktiskt skulle göra det... men. Ja. Nu sitter jag väl här och fördriver tiden. Ibland undrar jag egentligen hur jag kunde missa att han hade en sådan förälskelse i det spelet alltså. Känner lite hur FML känslan lurar bakom hörnet. Hehe. Sa ju imorse att han går före bloggen men just nu så verkar ju datorn gå före mig så jag ändrade nog mig... tydligen. Hm.
Idag har jag i vilket fall som helst varit i skolan och gravat lax m.m, inte precis det roligaste jag gjort i köket direkt. Och imorgon har vi kanske 30 saker att göra, om inte mer, till julbordsfan på onsdag. Allt från köttbullar till tårtor ska vara klart innan onsdag eller på onsdag förmiddag så man känner ju pressen tynga ens axlar. Uhuuu. Men jag valde denna linje av en anledning så jag antar att det är såhär det känns att vara uppe i varv!
Men nu ska jag föröska få kontakt med karl i rummet intill. Vi hörs när vi hörs. Hejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!